2019.05.27 – Як побудувати успішну співпрацю з німцями?

Як побудувати успішну співпрацю з німцями? Відповідь шукали в ході бізнес-майстерні «Співробітництво з Німеччиною. Міфи та реальність» в рамках Програми «Fit for Partnership with Germany» («Готові до співпраці з Німеччиною»), що відбулася 23 травня в Херсонській ТПП. Експерти та випускники Програми, представники регіонального бізнесу та медичних закладів докладно розглянули алгоритм виходу на ринок Німеччини, нюанси встановлення першого бізнес-контакту, очікування німецької сторони від партнерства з українськими компаніями тощо.

Гостями заходу стали керівники та менеджери успішних херсонських підприємств –  ТОВ «Югелектроком», ТОВ «Плодоовочевий комбінат Херсон», ПП «Наш продукт», ТОВ «АНКОРТРАНС-Груп», ПП «Картель Е», ТОВ «НВП «5 елемент», ТОВ «Херсонська кондитерська фабрика», ТОВ «ГК «Содружество», ТОВ «НВП «НКЕМЗ», а також представники міських та приватних лікарень. Такі різні за напрямками діяльності, всі вони мають спільну мету – вдосконалити власні управлінські компетенції та вивести свій бізнес на якісно новий рівень.  

В ході зустрічі експерти Програми змогли розвіяти деякі стійкі міфи щодо зовнішньоторговельної стратегії Німеччини та Євросоюзу в цілому, насамперед той, що на українську продукцію у ФРН не чекають. За словами експерта «Fit for partnership with Germany» Олександра Алешко, Німеччина вчить нас «…підходам до побудови корпоративних відносин і зовнішньоекономічної діяльності». Європейський і зокрема німецький ринок має значні потреби в імпортних товарах і послугах, тож для українського виробника найголовніше – відшукати і вчасно зайняти відповідну ринкову нішу. Яким чином це зробити? Ваш кейс виходу у бізнес-простір ЄС необхідно доповнити якісним маркетингом, знанням особливостей менталітету цільової країни, вірною стратегією поведінки на обраному ринку і чи не найголовніше – гарантіями надійності Вашої компанії як партнера.

Всебічному розкриттю цих тем будуть присвячені і подальші заходи Херсонської ТПП в рамках «Fit for partnership with Germany». Нагадуємо, що ця Програма допомагає українським компаніям «від контакту до контракту», а саме: ініціювати контакт з німецьким підприємством, зрозуміти вимоги німецької сторони, взяти участь в коопераційній поїздці до Німеччини (на пільгових умовах) та перейняти управлінський досвід, провести переговори з потенційними партнерами і, зрештою, заключити договір про співпрацю. Щоби скористатися перевагами Програми, підприємець просто має пройти відбір на участь у бізнес-сесіях в Німеччині.

Докладніше про участь у Програмі можна дізнатися в Центрі міжнародного співробітництва ХТПП, тел. (0552) 325238, Олена Сагайдачна, (067) 552-24-41, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ксенія Карпенкова, (067) 55-234-60, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Виставки в Україні

Анонси

2019

Програма стажування у ФРН для управлінських кадрів Херсона

 

2019.01-12

Ярмарково-виставкові заходи у Франції

 

2019.02-11

Перелік міжнародних виставок з узбецькими компаніями

 

2019.03-12

Перелік виставкових заходів за кордоном, участь в яких братиме ТПП України

 

2019.04-12

Календар міжнародних економічних заходів на території Казахстану

 

2019.05-12

Перелік ділових заходів, що заплановані у Республіці Польща

 

2019.06-12

План проведення виставок і ярмарків в Республіці Узбекистан

 

2019.11.19

Українсько-чеський бізнес форум 

 

2019.11.28-30

Багатогалузева виставка SIAULIAI-2019 для бізнесу та споживачів

 

2019.12.12 - 13

НАВЧАННЯ ТА  ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 

 

2020.02.05-07

Збір делегації на виставку FRUIT LOGISTICA 2020 (м.Берлін, Німеччина)

 

2020.02.16-20

Збір делегації на виставку Gulfood 2020 (м.Дубай, ОАЕ)