ПОСЛУГИ ХТПП

Оформлення і видача карнетів АТА

Швидко оформлюємо митні документи, необхідні для тимчасового вивезення товарів за межі України

Фахівці Херсонської ТПП надають послуги з видачі карнетів (книжок) АТА для тимчасового вивезення товарів за межі України. 

Карнет АТА - це міжнародний митний документ, який використовується в якості митної декларації для товарів, які тимчасово ввезені на митну територію країни-учасниці Стамбульскої Конвенції (77 країн). Карнет АТА гарантує сплату імпортного мита, митних зборів і платежів на території цієї країни у разі порушення власником карнету митного режиму тимчасового ввезення (наприклад, товар повернувся не повністю, або пізніше дозволеного терміну). 

Переваги оформлення карнетів АТА:

  • документ умовно звільняє від сплати мита, ввізних зборів і податків на строк до одного року. Власник  карнету АТА сплачує лише послуги торгово-промислової палати з видачі карнету АТА.
  • карнет АТА є чинною міжнародною гарантією сплати мит, ввізного зборів і податків у разі порушення правил тимчасового ввезення та приймається митними органами країни ввезення замість національних митних документів.
  • відсутність потреби  заповнювати  додаткові митні документи у пунктах пропуску через митний кордон, оскільки карнет АТА заповнюється заздалегідь в торгово-промисловій палаті. Карнет АТА містить відривні аркуші для митних органів країн-учасниць, митний кордон яких перетинається.
  • для тимчасового ввезення (транзиту) в (через) декілька країн-учасниць системи АТА вантаж може бути оформлений однією книгою (карнетом) АТА.
  • товари, охоплені карнетом АТА, можуть бути вивезені і повернуті однією чи декількома партіями. 

Термін видачі карнета АТА в Херсонській ТПП займає від 1 до 10 днів з моменту надходження заявки, в залежності від режиму терміновості, обраного замовником. 

Сфери застосування товарів, що вивозяться за  карнетом  АТА: використання професійного устаткування у виробничих операціях, гастролі, демонстрація на виставках, ярмарках, шоу, спортивні змагання, використання товарів як комерційних зразків. Але карнети АТА не використовуються для товарів, призначених для модернізації та ремонту. 

Основні групи товарів, для тимчасового вивезення яких оформлюється карнет АТА: промислове обладнання і продукція, фотографічне і фільмографічне обладнання, ювелірні вироби, одяг, медичне обладнання, тварини, художні твори та вироби, археологічні експонати, театральні костюми та декорації, комп’ютери та ін. 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Визначення кодів за УКТЗЕД і ДКПП

Оперативно визначаємо коди товарів і послуг для заповнення податкової накладної, з видачею відповідного експертного висновку

Класифікатор товарів УКТЗЕД (Український класифікатор товарів зовнішньоекономічної діяльності) застосовується митними органами та учасниками зовнішньоекономічної діяльності з метою проведення митних операцій. 

Крім використання в експортно-імпортних операціях, з 01 січня 2017 р. код товару згідно з УКТЗЕД та код послуги згідно з ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг) стали обов'язковими реквізитами податкової накладної для всіх без винятку товарів і послуг

Експерти Херсонської ТПП оперативно визначать для Вас коди товарів / послуг за УКТЗЕД / ДКПП та видадуть відповідний висновок. 

Детальну інформацію про визначення кодів і вартості даної послуги Ви можете дізнатися за телефонами: 

тел./факс: (0552) 425119, 494286, 425092

моб.: (067) 318-78-60,  е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактна особа - Удод Валентина Йосипівна, начальник Управління експертизи та сертифікації Херсонської ТПП

 

 

Засвідчення форс-мажорних обставин

Засвідчуємо обставини непереборної сили, спричинені несприятливими погодними умовами

Засвідчуємо обставини непереборної сили, спричинені несприятливими погодними умовами

Відповідно до ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" Херсонська ТПП має право засвідчувати форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), що виникли внаслідок несприятливих погодних умов, в тому числі нагромадження снігу, ожеледі, заморозків, граду, зливи тощо, та які потягли за собою невиконання договірних чи податкових зобов’язань.

У разі настання таких обставин, підприємства можуть звернутися до  юридичного відділу Херсонської ТПП з відповідним пакетом документів, на підставі якого Вам буде оформлений сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) який, в свою чергу, звільняє контрагента від відповідальності.

Більш детальну інформацію про послуги щодо засвідчення форс-мажорних обставин та їх вартості Ви можете дізнатись за телефонами:

Тел./факс: (0552) 49-33-29, 42-51-19

Моб. тел.: (066) 39-30-489, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактна особа Волкова Світлана Юріївна, юрист Херсонської ТПП