2018.04.02-03 – В Одесі пройшов тренінг «Брендінг і формування цінності для клієнта»

Спеціалісти ХТПП взяли участь у тренінгу «Брендінг і формування цінності для клієнта», що пройшов 02-03 квітня в Одесі. Захід, організований Міжнародним торговим центром (ITC), відвідали 20 представників підприємств із Херсонської, Миколаївської та Одеської областей.

Протягом двох днів провідний викладач Києво-Могилянської Бізнес Школи, кандидат економічних наук Олена Мальцева поділилася з учасниками тренінгу цінною інформацією про «золоті правила маркетингу», сучасний підхід до позиціонування своєї продукції на ринку, етапи формування і просування бренду, розробку ефективних стратегій представлення компаній в публічному просторі.

Говорячи про бренд, Олена Мальцева наводить влучну цитату американського бізнесмена Джефа Безоса: «Бренд – це те, що люди кажуть про нас, коли ми виходимо з кімнати».

На прикладі розвитку успішних компаній та їх брендів, лектор показувала переваги продуманого підходу до презентації своєї продукції на ринку: від ідеї – до візуального втілення. Учасники також розібрали помилки, які заважають втіленню інновацій, розвитку компаній або призводять до «старіння» і занепаду брендів.

Виставки в Україні

Анонси

2018

Програма стажування у ФРН для управлінських кадрів Херсона

 

2018

План проведення засідань комітетів підприємців при ТПП України в першому півріччі 2018 р.

 

2018.09-12

Календар міжнародних економічних заходів в Казахстані

 

2018.12.11

«НОВА ІНДУСТРІАЛІЗАЦІЯ: СПІЛЬНІ ДІЇ УРЯДУ ТА БІЗНЕСУ»

Конференція

 

2018.12.14

Захист товарних знаків українських підприємців на території Польщі і ЄС (м.Київ)

  

2019.02-11

Перелік міжнародних виставок з узбецькими компаніями

 

2019.01.22-24

ХХХVII Міжнародна сільськогосподарська виставка «AGRO+MASHEXPO 2019»