2017.10.17 – Участь Херсонської ТПП у тренінгу з питань експорту взуття до Канади

За підсумками зустрічі тренерів-консультантів з питань експорту до ЄС в рамках DCFTA з представниками канадсько-українського проекту з підтримки торгівлі та інвестицій CUTIS, яка пройшла в ТПП України 26 вересня, національна Палата отримала пропозицію щодо майбутнього залучення експертів регіональних ТПП в якості тренерів-консультантів до компоненту з розбудови спроможності малого та середнього бізнесу Програми підтримки експорту до Канади U CAN EXPORT.

Так, 17 жовтня в конференц-залі київського готелю Holiday Inn пройшов тренінг з питань експорту до Канади взуття, який став уже третім секторальним навчальним заходом у межах Програми. Система українських ТПП була представлена фахівцями ТПП України та Херсонської ТПП – Олександром Колесніковим і Ганною Сирчиною. 

 

Тренер – експерт TFO Canada Філ Зібел, який працює у взуттєвій галузі вже понад 45 років – дав характеристику канадському ринку взуття, розповів про тонкощі й досвід подібних проектів з виведення на ринок країни колумбійських та індонезійських брендів. Планується, що зовсім скоро пан Зібел допомагатиме відібраним Проектом українським виробникам взуття долати океан, а поки що він поділився з представниками бізнесу, консалтингових компаній, українських Палат знаннями та власним практичним досвідом щодо маркетингових каналів виведення на ринок Канади нових та маловідомих тоді брендів, зокрема, Ecco та Benetton. 

Загалом, Канада знаходиться в першій п’ятірці країн світу за використанням взуття на душу населення, при цьому 95% взуття, яке купують канадські споживачі – імпортоване. Порівняльний аналіз канадського імпорту взуття у 2016 р. та 2012 р. демонструє зростання імпорту, передусім, текстильного взуття (на 105%), шкіряного взуття (на 32%), водонепроникних чобіт (на 17%), гумового та пластикового взуття (на 14%). Імпорт частин для виробництва та ремонту взуття зріс на 16%. За даними пана Зібела, в середньому, канадці купують майже 5 пар взуття на рік, щорічно витрачаючи на імпортне взуття, в такий спосіб, близько 400 доларів. Близько 45,5% пар продаються в Канаді через взуттєві та спеціалізовані магазини, 17,1% – через стокові магазини, ще 14,1% – через магазини спортивних товарів, а 9,5% – у відповідних відділах супермаркетів.

  

 Мода мінлива та сповнена протиріч, але українські виробники взуття піднімаються до світового рівня, готуючись голосно заявити про себе та вразити іноземних, наразі – канадських, покупців вишуканим смаком та ексклюзивним баченням. Фахівці торгово-промислових палат, консультанти Програми U CAN EXPORT та TFO Canada допомагатимуть їм пройти цей шлях. 

А поки що наступна зупинка – експорт одягу до Канади. Цей тренінг відбудеться в Києві вже 30 жовтня. 

Виставки в Україні

Анонси

2021

Програма німецько-української кооперації “Fit for Partnership with Germany”. Приєднуйтеся!