2017.06.01 Обговорення Херсонської регіональної Стратегії розвитку малого та середнього підприємництва

Розвиток малих і середніх підприємств (МСП) у регіонах України є ключовим елементом подальшого формування національної економіки. Оскільки саме малий та середній бізнес здатний забезпечити ефективну зайнятість населення, підвищити рівень його добробуту до європейських стандартів та сформувати самодостатні місцеві бюджети.

Для успішного розвитку цього сектору регіональної економіки важливою є наявність продуманої та реалістичної стратегії. Саме цей документ обговорювався під час публічної дискусії 01 червня 2017 року представниками регіонального бізнесу та бізнес-асоціацій, керівниками громадських організацій, фахівцями Херсонської обласної державної адміністрації.

Відкрив публічну дискусію в. о. першого заступника голови обласної державної адміністрації Дмитро Бутрій. Своїм баченням важливості малого та середнього підприємництва для нашого регіону поділився також Голова Херсонської обласної ради Владислав Мангер.  

Стратегія розвитку МСП для Херсонської області була розроблена в рамках Програми USAID ЛЕВ з урахуванням принципів, викладених в Європейському Акті з питань малого бізнесу. Її основні цілі та завдання представили голова правління Інституту економічних досліджень Ігор Бураковський та виконавчий директор ІЕД Оксана Кузяків.  Вона почала свій виступ з аналітичної довідки й зазначила, що за результатами національного опитування малих та середніх підприємств «Щорічна оцінка ділового клімату в Україні» у 2016 році 58% МСП вважали владу перешкодою чи обмеженням для бізнесу, 28% — ворогом і тільки 14% сприймали владу як партнера.

Щоб змінити таку картину своєю першою ціллю Стратегія має сприяння розвитку діалогу між бізнесом та владою. Для досягення цієї мети Херсонська ТПП запропонувала представникам влади та Проекту більш активно долучати регіональні бізнес - об’єднання в частині запровадження системи інформування підприємців про хід підготовки регуляторних актів.

Відкритість херсонської влади та готовність почути місцевих бізнесменів продемонструвала заступник директора Департаменту економічного розвитку та торгівлі ХОДА Олена Федосієва. Вона попросила підприємців та громадськість до 16 червня надіслати до Управління розвитку підприємництва, регуляторної політики та торгівлі конкретні пропозиції для урахування в остаточному  варіанті Стратегії, який буде розглянутий на сесії Обласної ради.  

Виставки в Україні

Анонси

2021

Програма німецько-української кооперації “Fit for Partnership with Germany”. Приєднуйтеся!