Оголошення

За наданням послуг з сертифікації товарів та оформлення висновків про походження для отримання ліцензії на експорт зернових звертайтесь за номером телефону 0508666056 Оксана ФЕДОТОВА, провідний фахівець УЕ і СТ

Кальченко Олег Миколайович

 

Досьє:
Кальченко Олег Миколайович - генеральний директор ТОВ ТФ "ТІМЕКС".
Народився: 12 жовтня 1963 року у м. Херсон.
Освіта:
1983-1989 р.р. - МДУ, факультет ВМіК, спеціальність - прикладна математика;
1989-1991 р.р. - Академія Міністерства Зовнішньої Торгівлі СРСР, спеціальність - оперативний комерційний працівник в області ЗЕЗ.
Кар'єра:
1991-1992 р.р. - заступник директора асоціації експортерів Херсонської області;
з 1992 р. - генеральний директор ТОВ ТФ "ТІМЕКС".
Досягнення:
є лауреатом Міжнародного Академічного Рейтингу популярності "Золота Фортуна" (2005 р.).
У 2007 р. отримав Почесну відзнаку "Золотий знак - Меркурій".
Сімейний стан: одружений, має двох дітей.

- Олег Миколайович, розкажіть історію розвитку вашого підприємства. З чого все починалося?
- Підприємство "ТІМЕКС" виникло у 1992 році і головним напрямком нашої діяльності були експортно-імпортні операції. Назва підприємства - це абревіатура, де "Т" означає торгівля, "ІМ" - імпорт, "ЕКС" - експорт. У 1992-1993 р.р. ми експортували до Болгарії, Македонії, Німеччини та Югославії різноманітне обладнання вітчизняного виробництва. Оскільки на той час попитом користувалося обладнання для поліграфії, офісів та банків, ми почали співпрацювати з провідним російським виробником офісної техніки. У Херсоні було створено виставочний салон, де до уваги клієнтів пропонувалися термобіндери, невеликі різаки, гільйотини та інше обладнання для брошурування, ламінування та знищення паперу. Але я глибоко переконаний, що будь-яке обладнання не повинно простоювати, набагато ефективніше демонструвати його можливості у роботі. Так ми почали займатися наданням поліграфічних послуг.

 

- Наскільки ефективним був ваш старт у цьому напрямку?
- У нас з'явилися перші замовники. Своє обладнання ми розмістили на Херсонській митниці, у відділах РАЦС для надання послуг з ламінування свідоцтв про укладення шлюбу, в університетах для здійснення брошурування дипломів, рефератів, в інших установах.

- Але Ви на цьому не зупинилися, чи не так?
- Зрозуміло, що ні. Наступним кроком стала так звана "Новорічна програма", яка передбачала виготовлення новорічних листівок, фірмових календарів, іменних ручок, запальничок, сувенірної продукції (значки, куби для нотаток, тижневики інша продукція) Таким чином, відправною точкою нашої діяльності став новий 1994 рік.

- А хто був учасником цієї програми?
- У "Новорічній програмі" брали участь близько 30-35 підприємств з Херсону, Миколаєва, Одеси, Сімферополя, Севастополя. Один з наших перших клієнтів - ВАТ "Херсонський суднобудівельний завод" до цього працював з болгарською фірмою. Після того, як ми успішно продемонстрували свої можливості виробництва поліграфічної продукції у місті Херсон, більшість організацій зупинили свій вибір на співпраці з фірмою "ТІМЕКС".

- Олег Миколайович, а які ще підприємства користуються Вашими послугами сьогодні?
- Ми співпрацюємо з ВАТ "Херсонські комбайни", ХОД "Райффайзен Банк Аваль", ХФ "ПриватБанк", ВАТ "Електромаш", Херсонською Торгово-промисловою палатою, ВАТ "КЗЕСО", Агрофірмою "Білозерський", Херсонським морським торговим портом, ДП "Херсонський річковий порт", Скадовським портом, приватною фірмою "Мілано", Фабрикою морозива "Браво" (Одеса) та іншими. Взагалі, список наших клієнтів досить великий.

- Вашими клієнтами є тільки великі підприємства?
- Не тільки. Серед наших клієнтів також і приватні підприємства, які розміщують замовлення на виготовлення ділової документації, великі оптові компанії - реалізатори канцтоварів, великі заводи, яким необхідна технічна документація, ділова поліграфічна продукція у вигляді бланків, креслень, каталогів запчастин, а також сувенірна та презентаційна продукція. Звичайно, ми також працюємо і з фізичними особами. Наприклад, нещодавно до нас звернулися молодята із проханням надрукувати 15 запрошень на своє весілля. Ми приділили їм увагу, розробили макет запрошень та запустили у виробництво.

- Яка продукція користується найбільшим попитом серед ваших клієнтів?
- Сьогодні особливим попитом користується ділова поліграфія, пов'язана з презентацією товару, підприємства або з проведенням будь-якої акції. І, звичайно, великим попитом користуються візитки. Завдяки цеху шовкотрафаретного друку ми маємо можливість запропонувати нашим клієнтам візитки, які є одними з найкращих на Півдні України.
Ми виконуємо також замовлення щодо друку на тканині, футболках. Наприклад, Одеська залізниця замовила друк свого логотипу на постільну білизну та занавіски. За допомогою шовкографії ми виготовляємо також невеликими тиражами етикетки на продукцію замовника (шампуні, шампанське, ексклюзивні види вина, іншу продукцію).
"ТІМЕКС" співпрацює з видавництвами та друкує книги, газети, журнали.
Але діяльність фірми "ТІМЕКС" не обмежується лише поліграфічними послугами. Ми виступили у якості видавця і одними з перших у нашому місті почали випускати свій власний журнал "Фаворит".

- Олег Миколайович, Ваша фірма виготовляє високоякісну і різноманітну продукцію, але без згуртованого колективу цього не було б, чине так? Як ви вирішуєте питання кадрової політики фірми?
- Сьогодні на підприємстві "ТІМЕКС" працюють 46 спеціалістів. Це згуртований та дружній колектив, який створювався на протязі 10 - 12 років. Спочатку головним завданням було створення достатньо сильного відділу дизайну на чолі з Віталієм Крижанівським, членом Спілки дизайнерів та Спілки художників України. Сьогодні він - викладач кафедри дизайну Херсонського національного технічного Університету.
Ми пишаємось своїми працівниками - начальником відділу дизайну Тетяною Компанієць, яка у свій час працювала на Херсонському суднозаводі та очолювала конструкторський відділ, Ігорем Бойченко - членом Національної Спілки фотохудожників України, а сьогодні редактором журналу "Фаворит", Мариною Плясовою, яка з відзнакою закінчила художню школу та кафедру дизайну, а також багатьма іншими.
Для мене, керівника підприємства, питання кадрової політики є дуже важливими. У нас розроблено свою систему стимулів та заохочень. Ми організуємо новорічні банкети, екскурсії, втілюємо цілий ряд соціальних програм - пропонуємо своїм співробітникам відпочинок у пансіонатах Чорноморського узбережжя, схвалюємо бажання наших працівників до навчання у профільних учбових закладах.

- Олег Миколайович, а як ви розцінюєте ваших конкурентів?
- Необхідно зазначити, що конкуренція на ринку поліграфії стає дедалі жорсткішою. На початок 2007 року у Херсонській області вже зареєстровано 156 підприємств, які працюють у поліграфічній галузі. Кожне підприємство намагається зайняти свою нішу на ринку. Ми позиціонуємо себе як фірма, яка надає широкий спектр поліграфічних послуг, починаючи з друку невеликого бланку та закінчуючи серйозним та якісним каталогом.

- Які плани подальшого розвитку Вашої фірми?
- Наша мета - закріпитися на ринку за межами Херсонської області. Для цього необхідно мати сучасні технології та висококваліфіковані кадри. Усі наші дії спрямовані, по-перше, на збереження вже існуючого колективу, навчання та підвищення професіоналізму молодих працівників, а, по-друге, на придбання техніки, яка відповідає новим стандартам. Тому ми плануємо закупити іноземне обладнання цифрового друку таких компаній як "MINOLTA", "CANON". І, як і раніше, ми зацікавлені у співпраці з японськими постачальниками. Усе це надасть можливість вийти фірмі "ТІМЕКС" на новий рівень роботи з клієнтами.

Виставки в Україні

Анонси

2021

Програма німецько-української кооперації “Fit for Partnership with Germany”. Приєднуйтеся!