Оголошення
За наданням послуг з сертифікації товарів та оформлення висновків про походження для отримання ліцензії на експорт зернових звертайтесь за номером телефону 0508666056 Оксана ФЕДОТОВА, провідний фахівець УЕ і СТ
Засвідчення форс-мажорних обставин
Засвідчуємо обставини непереборної сили, спричинені несприятливими погодними умовами
Засвідчуємо обставини непереборної сили, спричинені несприятливими погодними умовами
Відповідно до ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" Херсонська ТПП має право засвідчувати форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), що виникли внаслідок несприятливих погодних умов, в тому числі нагромадження снігу, ожеледі, заморозків, граду, зливи тощо, та які потягли за собою невиконання договірних чи податкових зобов’язань.
У разі настання таких обставин, підприємства можуть звернутися до юридичного відділу Херсонської ТПП з відповідним пакетом документів, на підставі якого Вам буде оформлений сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) який, в свою чергу, звільняє контрагента від відповідальності.
Більш детальну інформацію про послуги щодо засвідчення форс-мажорних обставин та їх вартості Ви можете дізнатись за телефонами:
Тел./факс: (0552) 49-33-29, 42-51-19
Моб. тел.: (066) 39-30-489, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Контактна особа – Волкова Світлана Юріївна, юрист Херсонської ТПП
Порядок засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) встановлюється Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами Регламентом засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Підставою для засвідчення форс-мажорних обставин є наявність однієї або більше форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), перелічених у ст. 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» в редакції від 02.09.2014 року, а також визначених сторонами за договором, контрактом, угодою, типовим договором, законодавчими, відомчими та/чи іншими нормативними актами, які вплинули на зобов'язання таким чином, що унеможливили його виконання у термін, передбачений відповідно договором, контрактом, угодою, типовим договором, законодавчими та/чи іншими нормативними актами.
Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) засвідчуються за зверненням суб'єктів господарської діяльності та фізичних осіб по кожному окремому договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання яких стало неможливим через наявність зазначених обставин.
Заява за встановленою ТПП України формою про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (Додатки № 1, 2, 3, 4 до Регламенту) подається за підписом керівника підприємства, організації з відбитком печатки підприємства, або за його дорученням-довіреною особою. Заява фізичної особи подається за її підписом особисто або за її дорученням-довіреною особою.
До кожної окремої заяви додається окремий комплект документів.
Заявник несе відповідальність за повне та належне оформлення встановленої форми заяви для відповідної категорії заявників, достовірність викладених фактів, наданих документів, доказів, даних, вірність завірених ним копій згідно з чинним законодавством України.
Неналежне та неповне оформлення встановленої форми заяви для відповідної категорії заявників та/або ненадання документів, передбачених у цій заяві, є підставою для залишення заяви без розгляду з повідомленням про це заявника письмово.
- Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання фізичних осіб за договірними зобов'язаннями
- Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) для суб'єктів господарювання фізичних осіб за податковими зобов'язаннями
- Заява про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) для суб'єктів господарювання фізичних осіб за податковими зобов'язаннями для списання безнадійного податкового боргу
- Заява про засвідчення форс-мажорних обставин обставин непереборної сили які унеможливили виконання обов'язків для суб'єктів господарювання фізичних осіб за законодавчими та іншими нормативними актами України
Оформлення і видача карнетів АТА
Швидко оформлюємо митні документи, необхідні для тимчасового вивезення товарів за межі України
Фахівці Херсонської ТПП надають послуги з видачі карнетів (книжок) АТА для тимчасового вивезення товарів за межі України.
Карнет АТА - це міжнародний митний документ, який використовується в якості митної декларації для товарів, які тимчасово ввезені на митну територію країни-учасниці Стамбульскої Конвенції (77 країн). Карнет АТА гарантує сплату імпортного мита, митних зборів і платежів на території цієї країни у разі порушення власником карнету митного режиму тимчасового ввезення (наприклад, товар повернувся не повністю, або пізніше дозволеного терміну).
Переваги оформлення карнетів АТА:
- документ умовно звільняє від сплати мита, ввізних зборів і податків на строк до одного року. Власник карнету АТА сплачує лише послуги торгово-промислової палати з видачі карнету АТА.
- карнет АТА є чинною міжнародною гарантією сплати мит, ввізного зборів і податків у разі порушення правил тимчасового ввезення та приймається митними органами країни ввезення замість національних митних документів.
- відсутність потреби заповнювати додаткові митні документи у пунктах пропуску через митний кордон, оскільки карнет АТА заповнюється заздалегідь в торгово-промисловій палаті. Карнет АТА містить відривні аркуші для митних органів країн-учасниць, митний кордон яких перетинається.
- для тимчасового ввезення (транзиту) в (через) декілька країн-учасниць системи АТА вантаж може бути оформлений однією книгою (карнетом) АТА.
- товари, охоплені карнетом АТА, можуть бути вивезені і повернуті однією чи декількома партіями.
Термін видачі карнета АТА в Херсонській ТПП займає від 1 до 10 днів з моменту надходження заявки, в залежності від режиму терміновості, обраного замовником.
Сфери застосування товарів, що вивозяться за карнетом АТА: використання професійного устаткування у виробничих операціях, гастролі, демонстрація на виставках, ярмарках, шоу, спортивні змагання, використання товарів як комерційних зразків. Але карнети АТА не використовуються для товарів, призначених для модернізації та ремонту.
Основні групи товарів, для тимчасового вивезення яких оформлюється карнет АТА: промислове обладнання і продукція, фотографічне і фільмографічне обладнання, ювелірні вироби, одяг, медичне обладнання, тварини, художні твори та вироби, археологічні експонати, театральні костюми та декорації, комп’ютери та ін.
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Визначення кодів за УКТЗЕД і ДКПП
Оперативно визначаємо коди товарів і послуг для заповнення податкової накладної, з видачею відповідного експертного висновку
Класифікатор товарів УКТЗЕД (Український класифікатор товарів зовнішньоекономічної діяльності) застосовується митними органами та учасниками зовнішньоекономічної діяльності з метою проведення митних операцій.
Крім використання в експортно-імпортних операціях, з 01 січня 2017 р. код товару згідно з УКТЗЕД та код послуги згідно з ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг) стали обов'язковими реквізитами податкової накладної для всіх без винятку товарів і послуг.
Експерти Херсонської ТПП оперативно визначать для Вас коди товарів / послуг за УКТЗЕД / ДКПП та видадуть відповідний висновок.
Детальну інформацію про визначення кодів і вартості даної послуги Ви можете дізнатися за телефонами:
тел./факс: (0552) 425119, 494286, 425092
моб.: (067) 318-78-60, е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Контактна особа - Удод Валентина Йосипівна, начальник Управління експертизи та сертифікації Херсонської ТПП